Alla inlägg under mars 2011

Av Sara - 26 mars 2011 15:46

Idag var jag o Joanna på loppis i Kovland, jag fyndade 2 superfina hjärtan som ska hänga på väggen, båda vita i shabby chic stil. Det ena har gummisnoddar på där man fäster kort och den andra står det "välkommen". Kanske laddar jag upp bilder när jag har satt upp dem..... vi får se =)


Känner mig stolt idag, började morgonen med en 4,5km prommis. Så skönt och så nödvändigt för jag håller på att utvecklas till en riktig soffpotatis ja.... :-S Nu gäller det bara att fortsätta i samma anda, eller hur?


Strax dax för middag hos oss, idag blir det nå så gott som fläskfilé med grönsaksröra och potäter.... niceigt värre!


Kramkram

Av Sara - 16 mars 2011 18:13

Ja, eller rättare sagt igår var han frisk. Somnade med nästan 40 i feber i måndagskväll o vaknade med 36,5 igår morse.... TACK för det! =) Det var säkert delvis era tumhållningar som hjälpte honom att bli frisk så snabbt   


Idag efter dagis så var han så himla trött o sliten men nu tycks han ha gått in i andra andningen och leker som en riktig liten vilding *S*, mina andra goungar är med sin pappa den här veckan....


Imorgon är sista föreläsningen i den underbara *NOT* sociologikursen som vi har läst i några veckor nu.... sedan återstår bara hemtentan nästa vecka (men det är ju egentligen inte BARA för det är inte lätt det där tycker ja) Sedan återstår det bara mer roliga kurser i min utbildning!!! =)


Kramkram


Av Sara - 13 mars 2011 18:05

Edvin verkade tröttare än vanligt på förmiddagen så det blev middagslur redan vid 11, efter 2,5 timme vaknade han o var ledsen o varm... jodå mycket riktigt han är sjuk, 40,3 visade tempen för en stund sedan. Han bara sitter o ser helt slut ut men tack o lov så dricker han iaf massor med vatten o saft! Nu får ni hjälpa mig att hålla tummarna för att detta är snabbt övergående! Vi har ju dåliga erfarenheter av feber i Edvins fall då han ju hade hög feber mer eller mindre hela hösten   


Emsan sover hos farmor o farfar på Alnö i natt o Eddie är med pappsen...


Ikväll blir det störtsköna Solsidan för mig   


Kramkram

Av Sara - 13 mars 2011 12:06

Gör ett nytt försök att blogga lite om min o mina barns vardag, får väl se hur det går och om ni tycker att vi är tillräckligt intressanta *S*


Vad gör vi nu för tiden då?

Jo, den galna mamman pluggar på förfullt andra terminen på programmet för psykisk ohälsa -särskild komplicerad problematik vid MIUN och hon stortrivs! Hon har även börjat jobba extra inom psykiatrin avd 52A+B (affektiva) och även där är det kanon!


De trekidzen är på dagis o skolan på dagarna o Emilia längtar bara mer och mer inför den kommande hösten och de nya utmaningarna som 6års för med sig för henne! =) Edvin är en riktig busunge som är full av energi och nyfikenhet på livet. Min storkille Eddie är en lagom tuff grabb som kämpar på i skolan (stora framsteg sedan förra läsåret!) och han vill inget hellre än att bli accepterad för den underbara kille han är!


Detta var en liten uppdatering om oss....


Kramkram!

Presentation

Jag är en halvgalen mamma till tre underbara barn!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards