Alla inlägg under april 2010

Av Sara - 9 april 2010 09:41

Hello hello....


Nu var det länge sedan jag uppdaterade bloggen känner jag. Men jag har inte riktigt haft orken tidigare men nu har jag det   


Påskhelgen spenderarade hela familjen i fjällen (Arådalen) tillsammans med min mamma och pappa, vi hade det så trevligt och allt fungerade över förväntningarna trots att vi var 8st i samma stuga. En liten stuga med 2 små sovrum, kokvrå och "storstuga"..... Eddie tränade på sin ståbräda, Julia tränade att åka snowboard och Emilia vrålåkte tefat ner för backarna. Lite skoteråkning blev det oså testade vi pimplings lyckan i Vissjön medan Edvin sov i skoterpulkan *lovely* Eddie o Emilia fick varsin minifisk som släpptes tillbaka.....

Skrattade åt Jesper som skulle åka med sin Kite.... dock utan skidor    så det blev en och annan tvär-dunsning ner i snön och ett par volter *hehe* men bra underhållning var det verkligen!!!


igår var jag med barnen till Birsta en liten sväng och vi gjorde ett besök på skopunkten då Eddie o Emilia behövde gummistövlar.... kom ut därifrån med 2par gummistövlar, 2par foppatofflor och 2 par tenniskor för ynka 486kr.... det kan man kalla billigt och jag grinar inte ihjäl mig om skorna råkar gå sönder heller! *kanon*   


Ikväll så är det FREDAGSMYYYYS för hela slanten.... chips, saft och film *myspys*


Imorgon kanske Jesper o jag ska gå på bio om vi får nån som vill passa goplutten (Edvin).... dom andra ska sova på Alnö dom....


Kram kram



Presentation

Jag är en halvgalen mamma till tre underbara barn!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards