Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Redan här igen =)

Av Sara - 9 mars 2010 17:39

Jag undrar just hur längre det håller i sig att man skriver fler än ett inlägg om dagen?... *S*


Det hade gått så bra så för sonen i den stora staden idag *tack och lov* Dottra hade hittat en torkad blombukett i en snöhög på dagis så den hade hon gått och hållit i hela dagen typ.... o självklart skulle den med hem oxå *fnys* så nu har vi en gammal blombukett stående så fint så i snön här utanför...


Edvin fick smaka pannkaka med jordgubbssylt för första gången idag och det tyckte han var så gott så, allt slank ner med en väldig fart.

Lekte en liten stund med kusin Arvid med, eller lekte och lekte, snarare försökte ta allt han höll i ;-) Edvin klättrade upp på sin kusin och knyckte visp, giraff och nappen hans oxå *hehe* ( Det gäller att hålla sig framme tycker Edvin *S*)


Ikväll ska jag kolla in Luftslottet som sprängdes LÄÄÄÄNGTAR! Älskar verkligen de andra 2 filmerna i triologin och flera har sagt till mig att sista är bäst så det kan ju bara bli bra det här =)


Kram kram   


 
 
madde

madde

10 mars 2010 11:15

kul att du har skaffat blogg:-)

/madde

http://www.busprinsen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 19 april 2011 20:44

Ikväll när Emilia skulle hoppa i säng var hon typ 2dm längre än vanligt för hon har tappat sin första tand!   Stolt som bara den stoppade hon tanden i ett glas med vatten med hopp om att få ett besök av tandfeén under natten     Mammas goa stor tje...

Av Sara - 19 april 2011 20:26

Jo.... jag önskar att det skulle vara något roligt som jag bloggar om nu men icke sa nicke.... :-/   Eddie, min älskade unge, har fått ny skolfröken då hans gamla fått barn och i samma veva så blev fritidsfröken sjukskriven i flera veckor och til...

Av Sara - 3 april 2011 15:15

Tack för er positiva respons till mitt förra inlägg! Jag håller helt med om att det är fruktansvärt att det ser ut som det gör i skolans värld för många av våra barn med funktionsnedsättningar! Vi lever på 2011 och då trodde iallafall jag att vi sk...

Av Sara - 1 april 2011 21:42

Igår hade vi en oerhört inspirerande föreläsning av en underbar tjej som delade med sig av sin livshistoria till oss. Hur hon mobbades av sin lärare redan i klass 3.... hon hade usel självkänsla och hennes uppväxt kantades av massor av olika hinder o...

Av Sara - 26 mars 2011 15:46

Idag var jag o Joanna på loppis i Kovland, jag fyndade 2 superfina hjärtan som ska hänga på väggen, båda vita i shabby chic stil. Det ena har gummisnoddar på där man fäster kort och den andra står det "välkommen". Kanske laddar jag upp bilder när jag...

Presentation

Jag är en halvgalen mamma till tre underbara barn!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards